klik sini

Wednesday, November 10, 2010

FRUST!!!!!!

aku sgt frust jwb exam strategic studies td..aku mmg x study subjek ni sbb bc apa pn x faham..ada la classmate aku keluarkn soalan spot final tahun lepas..aku amek photosthat je..bese la org wat spot mne tau ada msk kn..LAST2 mmg btol msk 95% drpda final tahun lepas..kertas yg aku photostat ni aku x sempat bc..ntah kemana ntah kertas ni..aku sempat study bpe soalan je..td nsb bek dpt usha jwpan sebelah sket..ms jwb exam aku pelik apsal la diorang jwb kejap sgt,,soalan ada 70..masa 3 jam..ada yang jwb setengah jam je..x smpai setengah jam pn ada..aku dah gelisah dah sebab ms dah sejam berlalu tp aku bnyk x jwb lagi..dewan exam org makin sket..nk xnak aku jwb jela dengan tawakal...ble blk aku check blk soalan final lepas mmg SEBIJIK...ohh..DAMN..aku pn xleh wat pe..tp aku sgt2 FRUST!!!

No comments:

Post a Comment