klik sini

Sunday, November 28, 2010

S M S

dalam kesuntukan masa untuk study bagi melangsaikan baki 2 lagi paper aku masih sempat menulis blog..hahaha..actually ni rest time jap..td da study untuk paper esok..esok aku ada paper SMS..ala esok exam kena tulis sms je..hehehe..xdeela la esk aku ada exam Ship Maintenane System..subjek ni agak susah sbb kena bnyk menghafal dan juga kita kena faham..biasanya kita kena faham dl la kn br boleh hafal kn..so td aku telah join conference bersama Huzaifah & Hafiz Nasarudin..diorang telah terangkn kt aku psl apa yang msk exam esok..so aku dpt la jgk ilmu dr budak pandai..credit to Jepah & Hafiz..pasni aku kena revise blk sket2 untuk exam esok je la..semaoga aku dpt menjawab exam esok dgn mudah..amin~



  jepah yang sudah keletihan


hafiz masih bersemangat



p/s:gambar diambil menggunakan N97

No comments:

Post a Comment