klik sini

Wednesday, December 1, 2010

WELCOME DECEMBER

Rase mcm dah lme x tulis blog..semalam nk tulis tp mls...besa la br habes exam..aku nk qada tido puas2 dl...sekarang otak pn dah free hati pn dah tenang..so pasni aku kena la menghadapi LKU..tp xpe segala bebanan kt otak dah abes..ini adalah rentetan hari lepas *(hari exam stop tulis blog)


29 NOV 2010
2nd last paper aku..paper Ship Maintenance System..bebekalkan hint2 yang telah diberi dan apa yang aku telah study aku dpt jwb dgn senyum..tp xtau la  result dia nnti..dpt B+ pn jd...

30 NOV 2010
last paper aku..rse mls pn ada sbb last kn..ingt nk wat cincai2 je..tp nsb bek dpt jwb suma..paper ni pn ada hint tp aku ada buat silly mistake..biasalah manusia kn tp ALHAMDULILLAH...syukur kepada ALLAH

1 DIS 2010
aku xda paper..pas baris nek blk tgk cita chuck 2-3 episod pas2 layan tido sampai pkl 12.30 tghari..kwn aku kejut pg mkn..pas2 g la siap2 trn mkn..blk 2 sambung lagi cite CHUCK...skrg ni aku br tg season 3..jenuh aku nk menghabiskan cita ni..suma ada 4 season..mlm ni sambung lagi cite CHUCK...


cite sgt2 best..korang mesti tgk..credit to mat top sbb download cite ni..pasni download next episod ye brah!..nnti aku nk cite Vampire Diaries plak..


1 comment: